kibic_ua (kibic_ua) wrote,
kibic_ua

Вуж

2015 рік виявився сухим та безкомарним.
Цього року ми з друзями, яких зібралось 30 осіб плюс-мінус (наразі не можу вирахувати точну кількість), сплавлялись річкою Вуж на відрізку між селами Межирічка та Розсохівське.

Початковий план дійти до Народичів провалився.

Велика кількість людей має свої переваги, ми винайняли автобус на 45 місць, в багажнику якого вистачило місця для всіх наших речей, разом з байдарками, палатками, їжею, стільцями, тощо.

Вирушили з Троєщини, по дорозі, в Бучі до нас приєдналися ще кілька осіб і ми поїхали в село Межирічка.

Маленький кліп про початок сплаву.

Слід додати, що через роботу в перший день сплаву, моя банда поїхала без мене.

Річка виявилася більш мілкою від того на, що ми сподівались.

Стапель.

Надути Щуки і Піонери було не складно, а зібрати вперше Таймень виявилося, для друзів, не легким завданням, в результаті вони переплутали ніс з кормою, це доречі не вплинуло на плавучість байди, проте не було керма.

Перший день постійно доводилося висідати та проводити байдарки мілинами. Це було дуже втомливо.

Після важкого перетаскування байд день закінчився на чудовій галявині в пару км на схід від села Дідковичі. Банда близько 19:00 з 10 наметів розклала наметове містечко, витягнула 9 байд на берег.
Мене все ще не було.

Близько 21:00 я доїхав до м. Коростень ,де домовився з таксистом, що мене довезуть до села Сарновичі, звідки я мав дійти до ріки і там згідно надісланим GPS координатам, прийти на місце табору.
Але вийшло все трохи по іншому.
Таксист запізнився на півгодини, тому в Сарновичі я попав о 22:00, не зрозумівши в темряві куди йти я втратив напрямок і час, в результаті тільки близько 23:00 я був у селі Гута-Ксаверівська на березі Вужа, але зробити дзвінок другу не зміг, бо на тому місці не було зв’язку. Довелося повертатися на 2,5 км в сторону села Сарновичі та ловити мережу.
Нарешті додзвонившись, я зрозумів, що мої річкові вовки, сюди ще не допливли, і я поняття не маю де вони, оскільки GPS координат мені не повідомили. Логічніше було б йти вздовж берега, доки не побачу великий табір та багаття, GPS показував якусь дорогу вздовж річки. Дорога якою пішов я йшла паралельно річці, проте інколи відходила від неї. Я два рази виходив до чужих переляканих людей, що рибалили в ночі і меньше за все хотіли аби хтось вийшов з кущів і сказав їм "добрий вечір", врешті через годину ходіння темним лісом я знайшов наш наметовий мегаполіс. Власне в той момент, банда кричала, свистіла, пускала ракети, а дехто вже глибоко спав, нервуючи через моє запізнення. Це була справді приємна зустріч, бо я вже продумував варіант ночівлі в лісі без спальника, ліхтарика і їжі.

Наступного дня, спустивши нашу армаду на воду – ми попливли далі.

Другого дня відрізок річки виявився більш повноводний за рахунок порогів біля села Гута-Ксаверівська та дамби біля села Росохівське.

В одному місці довелося проводити байдарки через заросле русло.

Після нас утворився ось такій прохід

За цією перешкодою була чудова зупинка для купання.

швидкісний супербайд Prima Donna

Міст біля села Гута-Ксаверівська, далі ми годину проходили поріг.

Місце неймовірно гарне.

Перешкоди і складності нам тільки в кайф.

Навколо чудовий краєвид.

Після подолання чергової перепони ,пішли в село поповнити запаси води.

Між порогами дуже глибоке русло.

За прохід порогів дівчатка нас нагодували

Не зупиняємося і гребемо далі.

Підійшли до села Росохівське, де колись була дамба і ГЕС.

Двоє наших друзів долучилися до нас подорожуючи велосипедами. Хоча домовлялися ми зустрітися не зовсім тут, нащастя наші дороги співпали і проблема їх пошуку відпала сама собою, зв’язку до речі там майже не було.

Колись в селі Росохівське була гідроелектростанція,

яка припинила роботу ще в 70-х роках минулого століття, все що можна було розібрати – розібрали.

Квіти ростуть на камінні.

За дамбою, яку ми легко подолали була галявина, поруч з якою горбок з хрестом. Купка місцевих, чи то немісцевих сказали, що колись на тому місці була церква, тому ми вирішили там не зупинятися табором.

Пізніше справжні місцеві сказали, що це просто хрест і там ніколи нічого не було. Зрештою через цей міф нам довелось зробити коло в пошуках іншої галявини вище за течією.
Безсенсове пролізання крізь заросле русло.

Цікаво, що наші дороги перетнулись з моїми давніми лайфджорнал знайомими-байдарочниками: stihiynaya_haha, krajzer, irina_lyashenko яких в вживу ніколи не бачив. Вони стали з нами поруч табором, а крім того ми полегшили їм повернення до Києва, взявши з собою в автобус. Сподіваюсь це була не остання зустріч.

За поворотом село закінчилося, місце шукати вже не хотілося, тому ми розмістилися на лівому березі навпроти хреста.

Наступного дня все ж додзвонившись до водія автобуса ми повернулися до дамби, склали та просушили нашу байдарочну армаду,

завантажили все до автобуса та поїхали до дому.

Виявляється, що вибране нами місце ночівлі було територією Древлянського заповідника.

Магазин в селі не працював

с. Росохівське

Сплав був вдалий, звичайно неспортивний і води було мало, але чудові люди, які зібралися, не давали змоги побачити недоліків.

Кількість людей не була проблемною, навпаки бюджет цього сплаву були неймовірно малими в порівнянні з минулими. Річка Вуж запам’яталася нам як дуже гарна і дика (мало населених пунктів, є навіть кілька покинутих). Варто повторити сплав цими місцями, але коли річка буде більш повноводною.
Tags: Полісся, Украинское Полесье, байдарка, сплав

Recent Posts from This Journal

• велоТатри (частина друга)

Частина перша тут Далі наша дорога йшла вверх в високі гори - Високі Татри карта другої частини подорожі За Ліптовським Мікулашем ми якийсь…

• велоТатри (частина перша)

В другій половині травня 2019 року я з друзями здійснив цікаву подорож велосипедами по гірський частині Польщі і Словаччини. Крім того ми побували в…

• велоСвітязь

В квітні 2019 року в мене неочікувано з'явилося кілька вільних днів аби вирватися з дому на велоспеді. Цього разу я вибрав Озерний край, а саме…

Anonymous comments are disabled in this journal

Your IP address will be recorded